Thursday, October 13, 2016

Trading Sonder Stop Verliese Hoe Goed Is Dit

Handel met geen stop verliese. Hoe goed is dit. Handel met geen stop verliese. Hoe goed is dit. Stop verlies is inderdaad geskep om jou rekeninge te brand! Met $ 10k, kan jy maak meer as 20% opbrengs per maand. Ek sal hier ook 'n wagwoord wat ons wys hoe die handel met geen stop verliese kan aansienlik verhoog ons maandelikse wins op ons rekening. Ja, maar die punt is, eendag as jy gestop het, is jy geskroef big time dude. ============================================== as die ou wat 2 jaar gelede op hierdie site, en hulle het my GEEN S / L beleid, is my gedagtes oor die saak bekend op byna elke forex webwerf bestaan. nou dit is die manier wat ek handel, maar ek handel met die tendens te alle tye, met net kort tendense toonbank tensy hulle so voor die hand liggend as om vervelig wees. Voortgesette, selfs met toonbank tendens handel, as ek 'n fout maak, ek hou totdat die prys opbrengste ---- Nou, dit kan maklik 'n maand neem, maar my rekening grootte maak voorsiening vir hierdie metode, maar het onlangs ek, het op 'n ander metode van 'n ander tendens handelaar wie se naam ek nie kan onthou op hierdie oomblik, en dit is ------ stel 'n wye stoploss en indien gestop het, gee 'n KOOP stop by die punt van uitgang en eenvoudig vergeet het. Dit laat jou toe om voort te gaan met meer winsgewend ambagte en nog dek jou indien en wanneer die prys omkeer! Ek gebruik beide metodes, nog oorsaak im vas op die GEEN sl werking, en vir my en diegene wat die stelsel gebruik, lyk dit om goed te werk. Ek dink nie dit is goed vir newbs wat nie akkuraat kan esels huidige en toekomstige tendense, maar blyk fyn by my ervaring vlak op hierdie punt. sover waai die bank, teoreties wat jy sê is werklik moontlik nie, behalwe dat vir elke swaai hou wat ek het, is daar 'n toonbank handel in die plek daarvan, die ontkenning van die effek van die gevreesde marge oproep! Nou, as ek werklik tot 'n bedryf gegee het, het ek dit vervaag uit, dikwels by 0.05 pitte per handel, ten einde die kantlyn te handhaaf en het gevind, land ontwil in die lewe, wat die danged ding nog steeds uitgehaal (soos whats gebeur met euro $ afgelope tyd. onthou dat die SL is wat gewoonlik 'n mislukte handel (hoe gereeld jy 'n handelsmerk te verlaat net om die handel afwerking uit te sien in die geld sodra jy?) Ek het baie verloor newbs wat nou maak wins deur nie die gebruik van die sl gesien. Maar lukraak gebruik van die metode, met min of geen ervaring om een ​​te lei is so gevaarlik soos jy maak dit uit te wees, so dit is 'n stelsel die beste links na diegene wat óf extroadinarily gelukkig of kan sê waar die tendens gaan Daar is beslis voor - en nadele van die metode, en dit is nie vir die flou van hart of diegene met min ervaring, maar ek het gevind dat dit 'n lewensvatbare en werklik suksesvolle vorm van handel vir my wees. my opinies op grond van my ervarings, en nie 'n bevel om uit te gaan en na te boots my metodes van die saak!


No comments:

Post a Comment