Friday, October 7, 2016

Beplan Jou Driekamp Seisoen Soos 'N Pro

Beplan jou Driekamp seisoen soos 'n Pro Professionele driekampatleet Isai Thomas verduidelik hoe hy die taak van die beplanning van 'n driekamp seisoen pak. Toe ek gaan sit aan die begin van elke jaar aan my skedule te beplan, dit voel altyd hopeloos. Daar is net so baie opsies-70.3s, Rev3s, uitdagings, 5150s, treffers, plaaslike tris, Die Thomas Familie Beer Myl-reeks, die lys gaan aan en aan. Moet ek jaag laat, vroeg, hoe ver weg, hoeveel kos dit, wanneer daardie familie reünie weer? Maar net voor gaan my oë gekruis, ek kalmeer myself deur die skep van wat my vrou sê ek gebruik om elke enkele vraag wat ek in die gesig staar - a reuse Excel spreadsheet op te los. ?? Hoewel daar waarskynlik verskille in die beplanning van 'n skedule vir 'n pro-seisoen teenoor 'n ouderdomsgroep seisoen, het ek gevind dat die basiese metode wat ek gebruik (en spreadsheet sjabloon) was van toepassing op net oor 'n vlak van driekampatleet. So in my begeerte om jou te help die mind-buiging taak skedulering n seisoen te vermy, laat ek jou loop deur hoe ek my beplan in die hoop dat dit kan jou help om te beplan joune. 1. Begin met jou "North Star" Elke seisoen plan moet begin met jou primêre doel, of "North Star," as my afrigter, Matt Dixon stel. Dit kan enigiets van wen jou ouderdomsgroep by Kona om afronding van jou eerste Olimpiese-afstand ras. Dit is die anker van jou seisoen en alles is gebou van die grond af om daardie doel te bereik. Vir my, in 2013, is dit die 70.3 wêreldkampioenskap in Vegas. En toe ek begin skryf my plan, sit ek Vegas op die plan eerste en alles anders ingevul van daar af. 2. Verdeel en oorwin Vir my is 'n ideale aanloop tot my doel ras is 'n 10-14-week soliede opleiding blok met een tot twee renne te gereed die stelsel. As dit veel langer as dit, het ek gevind dat my liggaam kan eenvoudig nie 'n piek vlak van fiksheid te handhaaf. Dit beteken dat hierdie jaar Ek wil my finale aanloop begin om die einde van Junie / begin Julie. Nou, ek is beslis nie van plan om te wag fiks en wedrenne tot Julie wees, so dit is waar ek my seisoen in twee verdeel, en skeduleer 'n mid-seisoen breek vir die begin van Junie (sien my September 2012 rubriek oor die belangrikheid van 'n mid-seisoen breek, sodat jy nie draai in die bevrore vloeistof-metaal man van "Terminator 2" en ontplof). As jy het belangrike familie en / of werksverpligtinge op 'n punt in die seisoen, maak dit sin om te probeer om jou middel van die seisoen breek skedule in hierdie tye. Soos jy kan sien uit my skedule, ek gebruik my mid-seisoen breek om 'n bietjie ding wat ek het om te gaan met in Junie te akkommodeer. Met my mid-seisoen breek geskeduleer, ek het nou die tyd rame geskep vir die "eerste helfte" van my seisoen (tot die begin van Junie) en die tweede "kampioenskap" die helfte van die seisoen (Julie tot September). Elke half-seisoen is 12-14 weke. Ek sal 'n soortgelyke wedrenne en opleiding patroon vir beide helftes skep nie, maar vir die eerste helfte fokus op basis opleiding en simulasie wedrenne, terwyl die tweede helfte sal gewy word aan die slyp en myself voor te berei vir my uiteindelike doel. 3. Doel simulasie ras Nou dat die basiese tydraamwerke vasgestel vir beide helftes van my tyd, vroeë gebeurtenis Ek voeg 'n "doel simulasie ras" aan die einde van die eerste helfte. Die ideaal is hierdie ras bevat al die belangrike aspekte wat jy wil na te boots vir jou doel ras-kompetisie vlak, terrein, klimaat, reis, afwerkings naby 'n kaaskoek Factory, ens As ons kyk na die beskikbare rasse, het ek gekies rev3 Quassy. Soos Vegas, dis heuwelagtige, 'n nie-exciting swem, en terwyl dit is nie naastenby so droog is, kan dit nog steeds redelik warm wees en dit lok 'n groot gebied. Ten slotte, dit is 14 weke voor Vegas, so dit is perfekte tydsberekening om 'n middel van die seisoen breek reg nadat dit neem voordat 'n finale aanloop na die kampioenskap deel van my seisoen. 4. tune-up ras agteruit werk van my doel ras, die volgende ding wat ek by 'n tune-up ras. Vir my, wat beteken 'n vaste ras vier tot ses weke voor my doel te bereik. Die ideaal is, is dit 'n goeie poging ras, maar met 'n bietjie minder druk, en dit laat genoeg tyd om te toets, te evalueer en maak 'n paar aanpassings aan my opleiding voor hy in die finale stadium van die seisoen. As ons kyk na die magie sigblad, ek plons 70,3 Boulder in vir my kampioenskap tune-up. Dan, want ek wil my eerste helfte van die seisoen om so na as moontlik weerspieël my tweede helfte, ek plop Veldblom in (vier weke voor Quassy) om 'n soortgelyke siklus boots. Plus, Veldblom het 'n kaal hand stasie. Elke seisoen moet begin met 'n roes Buster. Die ideaal is, is dit 'n korter wedloop met 'n relatief maklike reis en iets wat jy kan gebruik as 'n lae-druk en prettige manier om jou seisoen oop te maak. Vir my, Escape from Alcatraz pas perfek in hierdie scenario. Dit vind plaas veel vroeër vanjaar (3 Maart), is die Olimpiese-ish afstand, en naby aan die huis. Dit beteken ook 'n post-ras bier-en-burgers reünie met my San Francisco vriende. Skaakmat. (Editors daarop: Hierdie artikel is voor Escape geskryf uit Alcatraz plaasgevind Thomas derde geëindig..) Met hierdie vyf stappe, jy het die geraamte van jou seisoen. Afhangende van jou ervaring vlak, begroting en tyd beskikbaar, jy mag of nie mag nie in te vul dit met 'n paar meer rasse. Hier is 'n paar ander faktore Ek oorweeg: Ondersteuning van plaaslike rasse Vir sommige van julle dalk die plaaslike tri wees jou North Star; ander kan dit moeilik vind om te pas in hul ras skedule. In beide gevalle, is dit belangrik om jou plaaslike driekamp gemeenskap te ondersteun. Hierdie kleiner gebeure is die hart en siel van driekamp, ​​en 'n kritiese lae-koste, lae-druk inleiding tot die sport. In die afgelope jare, het ek plaaslike triathlons gebruik as nie net roes busters maar selfs opleiding rasse. Toe ek die eerste besluit om te probeer om 'n pro driekampatleet geword, ek gejaag die Beaver Vrieskas (ja, dit is eintlik die naam) in Corvallis, Oregon. Een van die grootste swembad swem rasse in die land. Ek het ook gejaag die Universiteit van Oregon Driekamp Club se Duck Bill Adrenalien buite Eugene, waar my ras plan eintlik spesifieke tussenposes betrokke. Dit is 'n goeie manier om jou liggaam gee 'n uitstekende oefensessie in 'n wedloop-tipe simulasie waar jy waardevolle terugvoer kan kry sonder die druk van verwagtinge. Ander plaaslike gebeure te dink oor is tune-up enkel-sport wedstryde. Verlede jaar het ek gejaag in 'n plaaslike swem ontmoet (en het gebreek deur 'n 14-jarige meisie, sien my Junie 2012 kolom), het die swem-net op die Rolf Prima Tri by die Grove, en selfs het 'n plaaslike siklo - cross ras al as opleidingsgeleenthede aan die plaaslike toneel ondersteun en uithang saam met vriende. Doen rasse wat jy wil Ek het 'n paar ander rasse op my skedule nie, want hulle perfek pas in die plan, maar omdat ek lief vir hulle. Oseaan 70.3 en rev3 Portland is voorbeelde. Oseaan het 'n exciting swem, heuwelagtige fiets loop en oor die algemeen koel toestande-my likey. Rev3 Portland is, wel, in Portland. Dit is die enigste professionele prysgeld ras in Oregon, en ek het beslis 'n gevoel van trots (en verantwoordelikheid) te verteenwoordig. Plus, die fiets is intens moeilike, tegniese en superduper pret. Ander redes om 'n wedloop te doen is omdat jou vriende gaan, jy familie in daardie gebied het of jy wil die naam (bv Poconos 70.3). Leer uit jou skroef-ups Iets wat ek dink altyd oor die beplanning van my seisoen is wat ek verkeerd is in die vorige jaar gedoen het, en dan probeer ek nie om wat weer doen. Ek weet-genie. Die middel van die seisoen breek is die gevolg van 'n vorige ongeluk. In 2011 het ek geleer ná drie ongelooflike onsuksesvolle pogings wat ek nie twee weke kan jaag in 'n ry. Vanjaar, al is dit my seer om dit te sê, ek het rev3 Maine verwyder omdat selfs al het ek het 'n groot ras daar in 2012, ek glo dat die reis-en fisiese (en emosionele) poging bygedra tot 'n alinea prestasie by Vegas. Dit is moeilik om op te gee iets wat jy wil, maar soms dit is die offers wat jy hoef te doen in die nastrewing van 'n groter doel. Onthou dat planne is nie permanent Een ding wat die belangrikste om te onthou is dat nadat jy jou volmaakte plan te skep, 'n stap terug en besef dat dit hoogs onwaarskynlik dat jy presies daarby te hou. Planne verander. Beserings en siektes opduik, jou boetie het 'n haelgeweer troue op dag van die wedloop-dit gebeur. Dit beteken nie dat die plan is nie belangrik nie. Dit laat jou toe om te verstaan ​​hoe 'n verandering kan invloed op jou doel te bereik, en wys jou hoe om die beste te pas om te bly op die teiken. Onthou dat wanneer die lewe gebeur, jou plan nie dikteer wat jy moet doen; jou plan is een ding om te oorweeg wanneer luister na jouself, jou liggaam en jou vrou. Uiteindelik 'n kombinasie van die gebruik van al hierdie instrumente sal die beste stel jy vir 'n suksesvolle strewe na jou North Star. Sterkte met jou seisoen! Jesse Thomas (jessemthomas) is die 2011 en 2012 Wildflower lange kursus kampioen. Hy woon in Springfield, Oregon. En is die hoof uitvoerende beampte van Kies Keurige Drinkplekke (Pickybars). Meer 8220; Triathlife8221; van Isai Thomas.


No comments:

Post a Comment