Tuesday, October 11, 2016

Strategie Vir Verhandeling Met Behulp Market Diepte In Termynmark ( Nie Vlak 2 ) - Suggestions

Strategie vir verhandeling met behulp Market diepte in termynmark (nie vlak 2) - Suggestions? Strategie vir verhandeling met behulp Market diepte in termynmark (nie vlak 2) - Suggestions? Aangesluit Augustus 2004 Aangesluit Maart 2003 Delf 'n bietjie dieper, wat verwag jy om uit te vind van die mark diepte? As jy te doen het met 'n elektroniese ruil, met geen mark makers of put handelaars, dan wat beteken die mark diepte vir jou? Ek is geen kenner op dit, maar dit lyk vir my dat die tou van bestellings op 'n elektroniese ruil is 'n tou van perk Bestellings by plekke waar mense bereid is om te koop of te verkoop as die prys daar ooit kry. Daar kan nie 'n tou van bestellings by die mark prys, want hulle sal kry gevul dadelik die meeste van die tyd. So, wat gebruik is die mark diepte? Ek handel termynmark suksesvol sonder markdrakrag. Strategie vir verhandeling met behulp Market diepte in termynmark (nie vlak 2) - Suggestions? Strategie vir verhandeling met behulp Market diepte in termynmark (nie vlak 2) - Suggestions? Dankie almal enige ander boeke om te lees op markdrakrag het? Ja. Jy kan my lees. Al wat dit praat oor, vir die grootste deel, is die mark diepte en begrip van hoe om die bestelboek lees. In teenstelling met wat sommige ander mag plaas, daar is baie van die inligting in die bod en aanbiedinge op die skerm. Baie. En ek praat toekoms. Ek gebruik TT se X Trader. Daar is geen & quot; stelsel & quot ;. Lees markdrakrag korrek is 'n vaardigheid wat verwerf moet word deur spandeer baie tyd op soek na die skerm. Die rede 'n baie handelaars opgee op dit, want al wat hulle sien is 'n baie flikkerende getalle. Wat is belangrik om te verstaan ​​is. die sielkunde van die werklike handelaars wat veroorsaak dié nommers te vertoon in die eerste plek. Dit gaan bie. Dit gaan aanbod. Dit gaan bie. Dit gaan aanbod. Hoekom is die man koop hier? Hoekom is die man verkoop hier? As diegene 2000 kontrakte verhandel teen 15, is dit waarskynlik dat 'n klomp mense gaan die 14s en 13s verkoop? As ek dink dit is die geval is, dan gaan ek kort en wag en sien of ek & quot; m regs. Jy wil plekke waar jy dink tel. Ek beklemtoon & quot; dink & quot ;. nuwe geld sal die mark betree en bang geld sal die mark op dieselfde tyd word verlaat. Dit is wat veroorsaak dat skerp beweeg. Ek sê & quot; dink & quot; want die werklikheid is niemand ooit weet vir seker. tensy hy 'n groot handelaar wie gaan die mark beweeg met sy orde. en selfs dan. is dit moontlik dat 'n ander groot handelaar sal stap en neem die ander kant. Ons is almal daar buite maak opgevoede raaiskote gebaseer op vorige ondervinding. Die bal mag geval het op & quot; swart & quot; 20 keer en dit mag voorkom asof jy maklik geld gekry het. maar & quot; rooi & quot; is altyd net een spin weg.


No comments:

Post a Comment