Wednesday, October 12, 2016

Pokémon Aanlyn Handel Kaart Spel Geveg

Pokemon Trading Card Game Online Ontwikkel deur die Pokйmon Company Uitgegee deur die Pokйmon Company Totale telling: 13.5 uit 10 sterre - HEX: 6 - BAJO: 7.5 Vir ons Spawnies Pokemon beteken speletjies soos Black and White, Heart Gold and Soul Silver. maar baie van julle sal ook Pokemon speel kaart vorm. Hoe ek lief my Shinies! Ek ook - en nou het hulle het 'n virtuele weergawe van die Trading Card Game gemaak. Dit is 'n beurt gebaseer een vs een wedstryd. Darren, kan jy vir ons 'n vinnige verduideliking van die reëls gee? Verseker! Jy het elk 'n aktiewe pokemon aan spel, wat jy gebruik om aan te val en neem skade. Jy het ook DIE BANK pokemon wat gebruik kan word aangeskakel met jou aktiewe pokemon. As jy klop een van jou opponent se Pokйmon, jy toegeken met 'n prys-kaart, en die eerste speler in te samel 6 van hulle wen. Elke aanval verg energie om aan die pokemon, en daar is spesiale voorwaardes soos slaap of vergiftig wat werklik die stryd aan kan verander. Jy sal ook gebruik afrigter kaarte wat verskeie dinge van die genesing van jou pokemon doen om toe te laat dat jy jou dek soek vir 'n spesifieke kaart. Dit kan 'n bietjie verwarrend wees op die eerste, maar hoe meer ek speel, hoe meer het ek besef hoe diep die strategie kon kry. Moet ek kies Pokйmon dat indirekte skade doen om hul bank Pokйmon of diegene wat net massiewe skade aan hul aktiewe een te doen. Moet ek kies afrigter kaarte wat laat my na my dek vir energie of diegene wat net laat my meer kaarte te trek? Ahhh, ek dink ek 'n bietjie slaap verloor. Ek ook! Dit is nogal 'n evolusie van die eerste Pokйmon Trading Card video spel op die Gameboy Kleur, wat net die eerste stel van 151 Pokйmon featured. Nou is daar 'n veel wyer keuse van kaarte en aanvalle het nogal 'n baie meer kragtig. Ek was geskok om te sien dat my Charizard, wat die skaarsste kaart van die eerste stel was, is nou heeltemal swak in vergelyking met Typhlosion of selfs Raichu. my ou kaarte is almal nutteloos. En Hex, ek het een van die afrigter uitdaging ligas en gereed op menslike teenstanders te neem was nie, so ek het om my eie dek handwerk en het gevind dat hierdie. Ek het nie kaarte nie! Dit is nie heeltemal waar Bajo, kan jy die basiese dekke ontsluit, maar as jy wil mededingend te veg, moet jy opdok oor 'n paar kontant om die beter kaarte. Hex, dit is nie heeltemal so eenvoudig soos dit. Met die oog op nuwe kaarte in 'n spel moet jy pakke koop in die werklike lewe. Dit sal 'n kode bevat wat jy krediete te virtuele booster pakke koop of om al die kaarte te verlos van jou voorgereg dek in die spel. Ek kan sien hoekom hulle dit gedoen het. dit moedig jou aan ambagte te maak en die aankoop van meer kaarte soos jy sou in die werklike lewe. Ek bedoel, in staat is om elke enkele kaart te kry net deur sukkel die rekenaar sal die ervaring van 'n handel kaart spel ruïneer. Vir 'n video game al, daar is net te veel stappe om my virtuele kaarte, en ek dink vir nuwelinge, sal dit wees heeltemal af om. 'N opsie om te betaal vir net die aanlyn kaarte sou lekker gewees het vir mense wat nie wil hê om buite te gaan. Soos ek. Die spel is nog in beta al is daar so nog 'n paar eienskappe ontbreek soos ranglys, en ons kon nie regtig uit te vind hoe om 'n wedstryd tussen vriende begin. Ons geëindig net op soek na 'n ewekansige opponent terselfdertyd. Ja, die spyskaarte is 'n bietjie verwarrend. Byvoorbeeld kaarte nie sal wys in jou versameling totdat jy het "het die pak", en hulle is gesorteer in bladsye in plaas daarvan om jou 'n rolstaaf selfs al is die winkel gebruik een. Ek het nog nie uitgepluis het wat tekens doen nie. Is daar iemand weet? Dit is alles 'n bietjie slordig. Algehele, daar is genoeg vrye inhoud om 'n voorsmakie van die spel te kry, maar as jy wil 'n baie pret speel teen menslike teenstanders het dan gaan jy nodig het om 'n paar werklike kaarte te koop. Daar was net nie genoeg vrye inhoud vir my haak in dit te doen, so ek gee dit 'n 6. Vir die aanhangers van die kaart spel, neem dit aanlyn sal niks doen nie, maar verbeter jou spel. My enigste gryp met die spel is dat dit berus te veel op muntstuk flips, wat dit 'n bietjie te onvoorspelbaar vir 'n strategie spel maak. Maar dit is 'n getroue ontspanning van die handel kaart spel, en daar is 'n klein gemeenskap reeds, so ek gee dit 7 en 'n half.


No comments:

Post a Comment