Wednesday, October 12, 2016

Online Dag Handel Opleiding

opleidingsprogram Wanneer dit kom by my dag handel opleidingsprogram het ons 'n unieke metode. Ons het nie vandag handel Akademie webwerf (DTA) begin, want ons wil 'n dag handel besigheid te skep, het ek hierdie webwerf, want ander handelaars is na my gekom het om hulp te vra. Marcello Arrambide, uitvoerende hoof en stigter van DTA, begin deur te plaas my eie my eie ambagte, gratis, wat jy onder die mark kan vind herhalingen bladsy op hierdie webwerf. Nou het ek 'n volwaardig kurrikulum met 'n dag handel forum wat ek bied aan elke lid om te praat oor verskillende idees om my dag handel strategie te verbeter. Geen Live Trading. No Deal Enigiemand wat werk met my of vir my met die Dag Trading Akademie dag ambagte hul eie rekening lewendige, geen uitsonderings. Ons is in hierdie bedryf vir byna 10 jaar en nog nooit gevind dat een maatskappy wat eintlik verhandel hul eie strategie. met hul eie geld. leef . Hoe sou jy voel as jy uitgevind het iemand hardloop 'n lewendige handel klas wat net begin dag handel gister en nooit hul rekening eie rekening lewe verhandel? Nie op my horlosie. Die meeste van die studente wat tans die Congressive Trading System is die handel gebruik die strategie om 'n bestaan ​​te handel of 'n variasie daarvan te maak. Dieselfde geld vir enige handelaars wat my help om te leer van die klasse vir almal in die opleidingsprogram. N beperkte aantal studente Ons het nie op al die opleiding van "die massas" want ons is gefokus op die mense te leer hoe om dag handel en nie besig om 'n miljoenêr probeer om sagteware te verkoop met fancy kleure en outomatiese plot lyne en bars beplan (Klink dit bekend?). Ons wil elke dag handelaar dat ons op te lei om in staat wees om handel te dryf op hul eie, as hulle terugkom om deel van die DTA gemeenskap dan groot wees! Elke persoon wat ons nog ooit gehelp en opgelei in my tien jaar loopbaan het my per e-pos direk om vrae te vra en spesifiek vra oor die opleidingsprogram. Ons het uitsonderings gemaak wanneer ons nie tans op studente maar vir die grootste deel van sy oor mense wat hierdie ernstige. Tyd is my mees waardevolle bate, as mense is ernstig genoeg om my te e-pos en vra vrae wat hulle is ernstig genoeg om te begin met my program. Opleidingsprogram openinge is beperk Sluit aan hieronder vir opleidingsprogram updates en om ons gratis nuusbrief met uitsluitende gebeurtenisse ontvang soos lewende handel klas nooi en eksklusiewe webinars. Kry Gratis Verslag & Updates


No comments:

Post a Comment