Thursday, October 13, 2016

Ryg Ichimoku Trading System

Draad: Ichimoku Trading System Join Date Februarie 2012 Posts 3 Daar is 'n paar verkeerde inligting in hierdie draad. Eerstens Ichimoku nie gebruik 26 periodes as gevolg van die Japannese werk week. Die ontwikkelaar van Ichimoku het byna 5 jaar studeer getalleteorie ten einde te kom by sy nommer volgorde (9, 17, 26, 33, 42, 65, 76, 129, 172 ens) Daar is 'n hele komponent te Ichimoku wat isn ' t geleer oor tyd teorie wat te doen het met die plekke van spilpunte rondom hierdie nommer volgorde. Die Chikou is nie moeilik om te verstaan. Dit is die huidige SLUIT terug geprojekteer 26 periodes van tyd. Vir die beste lomp sein wil jy prys bo die wolke te wees, met Tenkan oorkruising Kijun en die Chikou bo prys. Dit kan natuurlik nie meer as die huidige prys, maar dit kan wees bo of onder die prys 26 bars gelede. Dit moet ook ideaal wees bo die wolke. Die sleutel met die Chikou is dat dit bo of onder die prys (of binne) 26 bars gelede NIE huidige prys. Slegs kyk direk bo of onder die Chikou om dit te bepaal. Jammer my grafiek notas is nie baie sigbaar. Ek basies en die klem op ondersteuning en weerstand van die wolk, wat die prys gapings deur weerstand ( 'n goeie kort kan geïnisieer word in hierdie weerstandvlak), dat daar 'n Tenkan-Kijun kruis en die Chikou onder prys en op die punt om die wolk te verlaat. In die tweede beeld wys ek waar prys opgetree as weerstand vir die Chikou. Jy kan ook sien swaar weerstand in die toekoms vir die Euro maak dit meer waarskynlik dat dit steeds laer in die komende maand. IMO die Chikou is die belangrikste reël in die Ichimoku stelsel. Sy soortgelyk aan 'n momentum aanwyser waar jy wil geen struikelblokke in sy pad. Geredigeer deur yertleturtle; 2012/06/27 by 17:00. Draad: Ichimoku Trading System Aansluit Datum Januarie 2008 Posts 14 Ichimoku Trading System Ek het 'n gereelde om babypips was van stil 'n geruime tyd en het baie geleer uit julle almal. Ek is die handel geldeenhede vir die afgelope 4 jaar. Dit is 'n baie lonende ondervinding vir my emosioneel sowel as finansieel. Ek wil deel met julle almal, 'n groot handel stelsel Ek het al met behulp van. Kinko Hyo was nog altyd 'n groot visuele gids tot die mark vir die handelaars. Ek sal nie gaan in die groot besonderhede van Ichimoku. Jy kan IchiWiki gebruik om te sien hoe die Ichimoku is gebou. Hier het ek probeer om die stelsel Ek het al met behulp met groot sukses vir die afgelope 2 jaar te verduidelik. Sukses in die handel kom by diegene wat geduldig en wag vir die regte prys op die regte tyd om 'n posisie te betree. Die handel stelsel, is hier explaing vereis dat jy om te wag vir & quot; regte prys op die regte tyd & quot; Beloning is groot, as jy leer om geduldig te wees. Hierdie stelsel kan jy dit aflaai duisende pitte maak in 'n maand. Jy moet net om te wag vir die regte tyd. Suksessyfer is ongeveer 90% (kan meer wees, daar is skaars 'n verlies van ambagte !!). Ek gebruik hierdie stelsel net op Daily Charts. (Mag wees dit werk op uurlikse maar ek het nie probeer). So, hier gaan dit: Pair: Enige geldeenheid paar. Tydperk: Daily (Ek gebruik GMT vir die mark oop / beslote) Tenkan Sen Groen Kijun Sen Rooi Chikou Span (Begging Line). Purple Entry Signal: Voorwaarde 1: Tenkan Sen hieronder Kijun Sen Voorwaarde 2: Chikou Span onder die prys lyn. Voorwaarde 3: Huidige prys laer as die wolk. Voorwaarde 1: Tenkan Sen bo Kijun Sen Voorwaarde 2: Chikou Span bo die prys lyn. Voorwaarde 3: Huidige prys bo die wolk. Sodra al 3 voorwaardes voldoen, gaan in die posisie op die oop van volgende kers. Gebruik 2 baie om die posisie te betree. Om uitgang, wat ons gebruik Chikou Span (die sloerende lyn). Mark ondersteun en weerstand op die Chikou Span lyn, net soos jy vir die prys lyn sou doen. Vir 'n lang posisie: Die ondersteuning op Chikou Span reg onder die prys wat jy betree jou stop verlies vlak. Die weerstand op Chikou Span reg bo die prys wat jy betree jou Neem Wins vlak. En omgekeerd, vir 'n kort posisie. Byvoorbeeld, in die grafiek aangeheg, kan jy sien 1,3985 as my wins teiken op EUR lang posisie. En, 1,3600 is die stop verlies vlak As jou stop verlies vlak bereik (wat baie unlikwly), kom uit jou 2 baie. As jy wins vlak te neem bereik, neem 1 baie en die ander dit baie duur met 'n volgkeerverlies verlies. Soos jy kan sien die euro grafiek aangeheg, nadat die inskrywingsvorm sein by 1,3712, die prys na die slaan van die eerste teiken van 1,3985, het so hoog as 1,4700 Wel, dit is my eenvoudige handel stelsel Alledaagse, ek scan al munt pare die hiervoor vorming op 'n daaglikse kaarte en gee 'n posisie met bogenoemde reëls. Net verlede week, het ek euro / dollar, USD / CHF en 'n Asiatiese valuta USD / SGD, al 3 pare verdien my duisende pitte in 'n kwessie van 2 dae. Ek sou enige terugvoer of vrae oor hierdie stelsel te waardeer Ook enige voorstelle om die stelsel te verbeter is welkom. Ek het ook begin opdatering alle ambagte wat ek in gebaseer op Ichimoku Trading System op MeetPips mdash; Private Beta en jy kan my daar vind met die gebruiker naam Hantering Kamer. aangeheg Images


No comments:

Post a Comment