Saturday, October 8, 2016

Sogotrade Bied Online Stock Trading Vir $ 3 Per Handel

Sogotrade bied online Stock Trading vir $ 3 per Handel A s Ek soek vir aanlyn-beurs terreine vir my September IRA, sy is interessante om die afslag makelaars kompeteer op prys kyk. Zecco was een van die eerste diep afslag makelaars. wat gratis voorraad ambagte. Theyve sedert afgeskaal dat terug te bied, maar bied steeds 'n lae koste handel. Maar Sogotrade onlangs gevang my aandag, want dit bied voorraad ambagte vir net $ 3 per handel. Sover ek weet, $ 3 / handel is die goedkoopste aanlyn-beurs youll vind. Met Zecco, moenie kry jy 'n paar gratis ambagte, maar daar is voorwaardes wat jy moet voldoen (óf minimum balans of aantal ambagte, waarvan baie kos $ 4,50). Maar hier is die sleutel vir my as dit betrekking het op Sogotrade-I dont handel baie. Ek het beplan om individuele aandele te koop in my September IRA, maar ek nog steeds dit nie verwag om meer handel as 'n paar keer per maand. Met Sogotrade, nie die geval is dit saak. Handel een keer 'n jaar of een keer 'n uur, en die koste is nog $ 3 per handel. Dus is die eerste vraag hierdie verhoog is hoe Sogotrade dit doen? Hoe kan hulle bied $ 3 ambagte wanneer al die ander aanlyn afslag makelaars meer hef? Volgens Sogotrade, sny hulle hul kompetisie op prys deur volume en deur die ontwikkeling van hul eie eie stelsels wat ander aanlyn makelaars moet lisensie van derde partye. Soos vir volume, Sogotrade transacts meer as 120 miljoen aandele per dag. Hoewel dit nie die geval is maak dit die hoogste volume afslag makelaar, dit is indrukwekkend, klop uit die hou van E * Trade en OptionsXpress. Ongeag van hoe hulle dit doen, het Sogotrade daarin geslaag om die laagste koste aandele handel dryf met 'n onbeperkte aandele per transaksie bied. Hier is 'n prys vergelyking tabel: Bonus funksies wat deur Sogotrade Sogotrade bied 'n paar bonusse wanneer jy aansoek doen vir 'n nuwe rekening. Drie bonusse eintlik, en hulle het almal kan van belang vir jou wees. 1. Tot $ 100 terug wanneer jy 'n rekening oor te dra. Die meeste aanlyn makelaars bied nou aan die koste van die oordrag van jou rekening vanaf jou huidige makelaar terugbetaal. Hierdie oordragte geskied deur middel van die outomatiese kliënt rekening mag oorplaas Service, en daar is koste verbonde aan die oordrag. Sogotrade sal jy vergoed tot $ 100 tot dié koste te dek. 2. 100 Free Trade. Met 'n nuwe rekening, kry jy 100 gratis ambagte in die eerste 30 dae van jou rekening is oop vir 'n besparing van tot $ 300. Nie 'n slegte deal, afhangende van hoeveel jy handel. Im 'n groot gelowige dat elke dollar tel, selfs geleidelik klein transaksiekoste. Terwyl ek wouldnt gekies Sogotrade as gevolg van hierdie bonus, sy 'n mooi add-on. 3. Een jaar gratis inskrywing op McAfee VirusScan Plus en Advisor. Hierdie bonus het uit die linker veld vir my, maar sy 'n interessante benadering tot bemarking vir 'n aanlyn makelaar. Die idee is om nuwe rekeninge met sagteware wat virusse wat transaksies ambagte aanlyn onveilig kan maak kan opspoor voorsien. Weereens, wouldnt Ek verkies 'n makelaar om hierdie rede, maar as Im op soek na die laagste koste in elk geval, waarom nie 'n vrye sagteware te kry. Opsies handel en rekening Minimums Sogotrade bied ook 'n lae koste opsies ambagte. Terwyl opsies Arent 'n deel van my portefeulje, as jy handel opsies te doen, Sogotrades koste is weer een van die laagste onder aanlyn makelaars. Handel opsies kos net $ 3 per handel, plus $ 0,70 per kontrak. Een laaste notethere is 'n $ 500 minimum balans vereiste om te kwalifiseer, maar dat behoort nie 'n probleem vir die meeste mense te wees. As youd graag Sogotrade in aksie te sien, check hierdie video van sy handel platform: Alles in ag genome, dink ek Sogotrades diep afslag voorraad ambagte te maak dit 'n ware aanspraakmaker in die aanlyn afslag-beurs oorloë. As youd graag Sogotrade uit te gaan, kan jy die webwerf by sogotrade besoek.


No comments:

Post a Comment